moragheb moragheb .

moragheb

فعلا به مرز «خسروي» مراجعه نكنيد

به گفته محمد حيدري سرپرست فرمانداري قصرشيرين، تمام مرزهاي كشور به سمت عراق به دليل شرايط امنيتي بسته است و مرز خسروي هم بسته است.

به گزارش سلام نو به نقل از ايسنا، سرپرست فرمانداري قصرشيرين از زوار اربعين خواست فعلا به مرز خسروي مراجعه نكنند.

محمد حيدري، با اشاره به اعلام ستاد اربعين مبني بر بسته شدن تمام مرزها به دليل تحولات داخلي عراق، اظهار كرد: مرز خسروي نيز مانند ساير مرزهاي زميني با عراق بسته است و امكان تردد زوار از اين مرز فراهم نيست، از همين رو از مردم تقاضا داريم از مراجعه به مرز خودداري كنند.

مقالات بيشتر:خانه سالمندان درجه يك تهران

وي ادامه داد: شب گذشته (دوشنبه، هفتم شهريور) نيز تعدادي از زواري كه از روزهاي قبل آمده بودند پشت مرز ماندند كه در زماني كوتاه شرايط اسكان و ارائه خدمات به آن‌ها را فراهم كرديم و امروز به شهرهاي خود برخواهند گشت.

سرپرست فرمانداري قصرشيرين تاكيد كرد: تمام افرادي كه پشت مرز مانده بودند تخليه شدند و اكنون مشكلي در اين زمينه وجود ندارد.

حيدري با بيان اينكه به محض بازگشايي مجدد مرز خسروي آمادگي پذيرش زوار اربعين را داريم، خاطرنشان كرد:، اما تا آن زمان به هيچ عنوان امكان تردد وجود ندارد و از همين رو تقاضا داريم زوار از مراجعه به مرز و ايجاد ازدحام خودداري كنند.

به گفته اين مسئول، تا پيش از بسته شدن مرز روزانه ۶۰۰ تا ۷۰۰ نفر و برخي روزها تا هزار نفر از مرز خسروي به سمت عتبات عاليات مشرف مي‌شدند.

وي عنوان كرد: همه زيرساخت‌هاي مرز خسروي و شهرستان قصرشيرين براي پذيرش مجدد زوار اربعين فراهم است و به محض اينكه مرز باز شود، ارائه خدمات به زوار را از سر خواهيم گرفت.

سرپرست فرمانداري قصرشيرين با بيان اينكه اكنون براي صادرات كالا از مرزهاي قصرشيرين هيچ مشكلي نداريم، افزود: هر دو مرز خسروي و پرويزخان براي عبور كالا باز است و جابجايي بار همچون گذشته انجام مي‌شود.

مقالات ديگر:برگزاري مراسم ختم


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۳:۰۱ توسط:moragheb موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :