moragheb moragheb .

moragheb

افزايش ميانگين «حقوق» بازنشستگان كشوري

معاون امور فني صندوق بازنشستگي كشوري آخرين وضعيت دريافتي حقوق بازنشستگان را اعلام و اظهار كرد: ميانگين حقوق در سال ۱۴۰۰، هفت ميليون و ۱۵۰ هزار تومان بود كه ابتداي سال ۱۴۰۱ به هفت ميليون و ۹۰۰ هزار تومان رسيد و با مصوبه اخير ترميم حقوق كاركنان دولت و بازنشستگان كشوري، ۹ ميليون و ۲۴۱ هزار و ۲۰۰ تومان شد.

به گزارش «تابناك»، اكبر شيرمحمدي در گفت‌وگو با ايسنا، با بيان اينكه در حال حاضر يك ميليون و ۶۳۰ هزار بازنشسته، مشترك صندوق بازنشستگي كشوري هستند اظهار كرد: براساس آمار تفكيك شده حقوق‌بگيران صندوق در پايان شهريورماه سال جاري، استان تهران با ۳۱۸ هزار و ۸۷۶ نفر داراي بيشترين و استان ايلام با ۱۳ هزار و ۱۸۳ نفر داراي كمترين ميزان حقوق‌بگير از صندوق بازنشستگي كشوري است.

وي افزود: ميانگين حقوق در سال ۱۴۰۰، هفت ميليون و ۱۵۰ هزار تومان بود كه ابتداي سال ۱۴۰۱ به هفت ميليون و ۹۰۰ هزار تومان رسيد و با مصوبه اخير ترميم حقوق كاركنان دولت و بازنشستگان كشوري، به ۹ ميليون و ۲۴۱ هزار و ۲۰۰ تومان رسيده است.

مقالات بيشتر:خانه سالمندان خصوصي

حقوق دريافتي بازنشستگان از ۶ تا ۴۱ ميليون تومان

معاون امور فني صندوق بازنشستگي كشوري درباره حداقل و حداكثر دريافتي حقوق‌ها نيز توضيح داد و گفت: ۶۵ هزار نفر حدود پنج ميليون تومان دريافتي داشتند كه با افزايش‌ اخير در پي ترميم حقوق‌ها، دريافتي آنها به شش ميليون و ۱۵۰ هزار تومان رسيده است.

شيرمحمدي ادامه داد: يك ميليون و ۴۸۰ هزار نفر بين شش تا ۱۱ ميليون تومان، ۴۶ هزار نفر بين ۱۱ تا ۲۵ ميليون تومان و ۵۴۱۹ نفر بين ۲۵ تا ۴۱ ميليون تومان حقوق مي‌گيرند.

وي پيرامون ۹۰۰۰ ميليارد توماني كه براي متناسب‌سازي حقوق بازنشستگان كشوري و لشكري در قانون بودجه سال ۱۴۰۱ قيد شده بود عنوان كرد: ترميم حقوق‌هاي اخير ۱۳ هزار ميليارد تومان بار مالي براي دولت به همراه داشت اما درباره آن ۹۰۰۰ ميليارد تومان هنوز مشخص نيست اصلاحيه‌ بودجه‌اي كه دولت به مجلس برد منظورش همان متناسب‌سازي بود يا مي‌خواهند بعدا تصميم مجزايي بگيرند.

معاون امور فني صندوق بازنشستگي كشوري افزود: البته به نظر مي‌رسد با توجه به اصلاح قانون بودجه، مصوبه ترميم حقوق جايگزين همان مصوبه قبلي شده است با اين حال تاموقعي كه چيزي از دولت و مجلس به ما ابلاغ نشود نمي توانيم در اين باره اقدامي كنيم.

مقالات ديگر:خدمات ترحيم شهرك غرب


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۰۹:۰۰ توسط:moragheb موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :