moragheb moragheb .

moragheb

دو سوم ساكنان يك خانه سالمندان در بلژيك به كروناي انگليسي مبتلا شدند

اقتصاد ايران: دو سوم ساكنان يك خانه سالمندان در شهر «اوتولست» واقع در شمال غربي بلژيك كه تعداد آنها ۷۵ نفر اعلام شده به ويروس كرونا از نوع جهش‌يافته انگليسي آن مبتلا شدند.

به گزارش ايسنا، اين خبر را يوريس هيندريكس، شهردار اين شهر كوچك ۱۰ هزار نفري در استان فلاندر غربي اعلام كرد.

بر اساس اطلاعات موجود از نتيجه آزمايش شهروندان اين شهر، تا اين روز در مجموع ۱۲۸ هزار نفر به اين گونه ويروس دچار شده‌اند و در خانه سالمندان «دگروئن ورته» تاكنون سه نفر بر اثر ابتلا به كوويد۱۹ جان خود را از دست داده‌اند.

هنوز معلوم نيست ويروس جديد كرونا از چه طريقي به اين ناحيه كوچك از بلژيك رسيده زيرا هيچ يك از افراد مبتلا تا پيش از اين به بريتانيا سفر نكرده‌اند. به همين دليل مقامات مي‌گويند كه شايد ويروس اين بيماري از يك «منبع غيرمستقيم» و احتمالا بدون تماس انساني در محل شايع شده است.

شهردار اوتولست به خبرگزاري فرانسه گفت كه تمامي فعاليت‌هاي اجتماعي و ورزشي در اين شهر تعطيل شده و افرادي كه به ويروس جديد مبتلا شده‌اند بايد به جاي هفت روز، ۱۰ روز قرنطينه شوند.

به گزارش يورونيوز، به گفته اين مقام محلي قرار بود از ابتداي همين هفته به ساكنان خانه سالمندان شهر واكسن كوويد۱۹ زده شود اما به دليل شيوع گسترده و ناگهاني ويروس، واكسيناسيون به تعويق افتاده است.

مقالات بيشتر:خانه سالمندان در شميران نو


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۵۷:۲۲ توسط:moragheb موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :