moragheb moragheb .

moragheb

https://gollbarg.com/%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d9%84%d9%85%d9%86%d8%af%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d9%85%db%8c%d8%af%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%85-%d8%ad%d8%b3%db%8c%d9%86/

به گزارش ايرنا از شبكه سي ان ان، نتايج تحقيقات صورت گرفته كه در مجله پزشكي جاما منتشر شده بيانگر آن است كه ميانگين مرگ و مير بيماران كرونا در خانه هاي سالمندان كه بيشترين ساكنان آن سياه پوست بودند بيش از سه برابر مرگ و مير در خانه هاي سالمنداني است كه بيشتر ساكنان آن سفيد پوست هستند.

اين مطالعات در بيش از ۱۳ هزار و ۳۱۲ خانه سالمندان در آمريكا انجام شده است. 

تحقيقات صورت گرفته نشان مي دهد كه  ميانگين مرگ و مير در خانه سالمندان با داشتن بيشترين جمعيت سياه پوستان ۵.۶ درصد است اين در حالي است كه ميانگين مرگ و مير در خانه سالمندان با داشتن بيشترين جمعيت سفيدپوستان تنها ۱.۷ درصد است.

تيم تحقيقاتي با ارائه آمار نهايي نسبت به مرگ و مير كرونا در خانه هاي سالمندان در آمريكا اعلام كرد، خانه هاي سالمندان با ساكنان سفيدپوست از نظر سلامتي ساكنين بهتر، رتبه بندي بالاتر، ساعات پرستاري بيشتري دارند.

محققان در ادامه پيشنهاد مي كنند براي كمك به جلوگيري از شيوع آينده كرونا منابع محدود بايد در حمايت از خانه هاي سالمندان با ساكنان غير سفيدپوست بيشتر شود.

به دنبال شيوع ويروس كرونا در آمريكا، تا كنون شمار مبتلايان به اين بيماري به ۲۷ ميليون و ۸۹۷ هزار و ۲۱۴ نفر و مرگ و مير ناشي از آن نيز به ۴۸۳ هزار و ۲۰۰ نفر رسيده است.

همچنين شمار بهبود يافتگان كوويد ۱۹ در آمريكا  ۱۷ ميليون و ۸۲۷ هزار نفر گزارش شده است.

افزايش شمار مرگ و مير بيماران كرونايي در آمريكا در حالي روند صعودي دارد كه دولت بايدن در تلاش است تا سوء مديريت به جاي مانده از دوره رئيس جمهوري پيشين آمريكا در مقابله با ويروس كرونا در اين كشور را كنترل كند، وضعيتي كه اقتصاد آمريكا را با بحران مواجه ساخته است.

جو بايدن رييس جمهوري آمريكا كه از زمان ورود به كارزار انتخابات رياست جمهوري كنترل همه‌گيري مهار كرونا را اولويت اول خود معرفي كرده از نخستين دقايق بدست گرفتن سكان زمامداري، حدود ۲۵ فرمان اجرايي را امضا كرد كه بيش از نيمي از آنها مربوط به كرونا است.

مقالات بيشتر:خانه سالمندان در ميدان امام حسين


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۸:۳۰ توسط:moragheb موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :